Tevredenheidsgarantie

Tevredenheidsgarantie

Niet tevreden? Bij online aankopen geven we een 100% tevredenheidsgarantie
Gedurende twee weken hebt u de mogelijkheid om een online aankoop te retourneren. Dit is een wettelijk recht en is van toepassing op aankopen die op afstand (telefonisch of per online-bestelling) plaatsvinden.   
U dient ons wél vooraf schriftelijk (per e-mail) over uw besluit te informeren. Doe dat, voordat u het pakket retour zendt, zodat wij zonodig contact met u kunnen opnemen. Dit vooraf aanmelden is een wettelijke plicht voor ú.
U komt voor terugbetaling in aanmerking als het artikel niet gebruikt of beschadigd is en het in de originele productverpakking bij ons retour komt. Wij moeten het artikel immers als 'nieuw' kunnen verkopen. 
Als het om nabestelde meubelen gaat : deze kunnen niet zondermeer geretourneerd worden, tenzij daarover met u (aantoonbaar) gecommuniceerd is.

Snelle terugbetaling
Bij de goede ontvangst zullen we uw betaling doorgaans binnen een week terugstorten. Stuurt u de gehele bestelling terug, dan krijgt u het gehele faktuurbedrag terug, inclusief de aan ons betaalde verzendkosten. Wanneer u echter een deel van de zending behoudt, ontvangt u alleen het aankoopbedrag van het teruggestuurde artikel retour. 
Uitgesloten van terugbetaling verzendkosten :
Indien u uw pakket niet binnen de daarvoor staande tijd bij de pakketdienst afhaalt (omdat u bijvoorbeeld niet thuis was ten tijde van de levering) waardoor dit pakket aan ons geretourneerd wordt, vergoeden wij enkel de kosten van de goederen. 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
You are using a really old version of
Internet Explorer, click here to upgrade your browser.
x