Tevredenheidsgarantie

Tevredenheidsgarantie

Niet tevreden of ruilen? Bij online aankopen van artikelen die we uit voorraad leveren geven we een 100% tevredenheidsgarantie
Gedurende twee weken kunt u als u niet tevreden bent over uw aankoop via de webshop het product ruilen of aan ons retourneren. Dit is een wettelijk recht dat bij online aankopen, het kopen op afstand,  zo geregeld is.  U bent niet verplicht ons uw reden van retour te vertellen. Wél moet u ons vooraf schriftelijk (per e-mail) informeren over uw besluit. 
U komt voor terugbetaling in aanmerking als het artikel niet gebruikt of beschadigd is en het in de originele productverpakking retour komt, zodat wij het artikel opnieuw als 'nieuw' kunnen verkopen. Hetgeen voor u is nabesteld omdat het niet in voorraad was ten tijde van uw bestelling, kan echter niet zomaar worden geretourneerd, tenzij aantoonbaar met u een afwijkende afspraak is gemaakt. Bij retourzending betaalt u zelf de verzendkosten en bent totdat het artikel weer in ongeschonden staat bij ons terug is, ervoor verantwoordelijk. 

Snelle terugbetaling

Bij de goede ontvangst van een retourzending zullen we uw betaling binnen enkele dagen terugstorten, tenzij u liever een tegoedbon wilt. We betalen u het gehele faktuurbedrag terug, dus inclusief de aan ons betaalde verzendkosten.  Wanneer u echter een deel van de zending behoudt, ontvangt u alleen het aankoopbedrag van het teruggestuurde artikel retour.

Een tevredenheidsgarantie waar u tevreden over kunt zijn.

You are using a really old version of
Internet Explorer, click here to upgrade your browser.
x