Bedrijfsinformatie en bestelproces

Bedrijfsinformatie en bestelproces

Decovista is een Nederland gevestigd bedrijf dat van start ging in 2010. We zijn ingeschreven in het Handelsregister onder nummer is 59520418. 
 
Decovista wordt gerund door een klein, maar enthousiast team met kennis van zaken en met service hoog in het vaandel. Naast de showroom/galerie hebben we ook een online-shop. 
Het assortiment bestaat voornamelijk uit kunstzinnige, niet alledaagse interieurdecoraties, waaronder kleinmeubelen, verlichting en beelden. Veel ervan is handgemaakt en afkomstig van kleine producenten / leveranciers en kunstenaars uit binnen- en buitenland.

Bankinformatie

  • Bankrekeningnummer voor SEPA betalingen:NL21RABO 0145 0763 69 t.n.v. Decovista. 
  • Internationale overboekingen: Bank: Rabobank, BIC: NL21RABO / SWIFT: RABONL2U

Contact en bezoek

  • Correspondentie adres: Decovista, Golden Delicious 16, 6922 AS te Duiven.
  • E-mail: [email protected]
  • Telefoon: +31 (0)316 249759 van maandag t/m zondag van 10.00 uur tot 18.00 uur.  
  • Galerie en magazijn: Marketing 20, 6921 RE, Duiven (op afspraak). 
 
Galerie
In de galerie/showroom te Duiven zijn delen van het actuele assortiment te bewonderen, waarbij de nadruk ligt op de wandobjecten van C. Jeré-Artisan House en Toms Drags fleurige woonaccessoires. Het met eigen ogen zien zegt zoveel meer dan de productfoto's die in de webshop te vinden zijn. Het is mogelijk om een aankoop direct mee te meenemen, maar je kunt het transport ook door ons laten verzorgen. We ontvangen geïnteresseerden in de galerie graag op afspraak omdat ons kleine team er niet op vaste momenten aanwezig is. Doorgaans kun je dagelijks, dus ook op zaterdag en zondag, terecht tussen ca. 10.30 en 18.00 uur. Enkele uren van te voren afspreken is over het algemeen geen probleem en uiteraard is het bezoek geheel vrijblijvend. 
De galerie bevindt zich in Duiven (Gelderland), op enkele minuten van de afrit Duiven aan de A12. 
Klik hier om actuele informatie te raadplegen over sluitingsdagen.
 
Webshop 
Via de webshop is het mogelijk om 24/7 bestellingen op te geven en af te rekenen. Het invullen van persoonlijke gegevens, alsmede de betaling verloopt via een versleutelde verbinding, herkenbaar aan het slotje in de browserbalk (https). Via een geautomatiseerd systeem ontvangen klanten alle relevante informatie omtrent de bestelling en levering, waaronder een track-trace code.
Bij eventuele bijzonderheden die afwijken van de online aangeboden informatie, wordt de klant persoonijk door ons geïnformeerd. Wanneer een klant een grote aankoop wil doen en niet meteen het gehele bedrag online wenst te betalen (bijvoorbeeld als er een langere levertijd van toepassing is), adviseren we het onderdeel "betaalmethoden" te raadplegen.
 
Levering
Bij ieder product staat de actuele voorraad aangegeven alsmede een indicatie van de levertijd. Meer informatie over de naleveringsduur is te vinden in het aparte sectie Levertijd, Verzenden, Retourneren.
We zijn zeer ervaren in het verpakken van breekbare artikelen. Naast gebruikmaking van reguliere pakketdiensten werken we ook samen met special care koeriers en regelen we transport van grote dozen of afleveringen op pallet (voor meubels).  In een enkel geval waarbij een artikel niet veilig kan worden verzonden, bieden we de mogelijkheid tot afhalen.  
 
Afhalen van bestelde artikelen
Afhalen van uit voorraad leverbare artikelen kan op afspraak, uitgezonderd behang en decorstickers. 
 
Cadeau-service:
Je kunt je aankoop kosteloos in cadeaupapier laten verpakken voor zover het normale pakketmaten betreft. Als de keuze voor cadeaupapier niet bij bij het betreffende artikel geselecteerd kan worden, geef je wensen dan aan in het "opmerkingsveld". Wij sluiten nooit de factuur bij het pakket in. Deze wordt per e-mail verstuurd, tenzij het leveradres buiten de EU ligt (vereisten van de douane). De ontvanger binnen de EU ontvangt bij de levering alleen de pakbon.

Bedenktijd
Voor website-bestellingen (verkoop op afstand) is een wettelijke bedenktijd van 14 dagen van toepasssing. Zonder opgave van redenen kun de aankoop worden ontbonden.  Verdere details staan in de sectie "Levertijd, Verzenden, Retourneren".

Transparante, niet-gemanipuleerde beoordelingen:
Klanten die een online bestelling plaatsen krijgen na ontvangst van hun bestelling een uitnodiging tot het achterlaten van een beoordeling over de afhandeling van hun bestelling. Deze beoordeling wordt ongecensureerd gepubliceerd op het beoordelingsplatform van Kiyoh. Wij maken geen gebruik van manipuleerbare gastenboeken en zijn van mening dat alleen èchte klanten een realistisch beeld van onze prestaties kunnen geven. 
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
You are using a really old version of
Internet Explorer, click here to upgrade your browser.
x