Bedrijfsinformatie en bestelproces

Bedrijfsinformatie en bestelproces

Wij zijn een in Nederland gevestigd bedrijf, gestart in 2009, geregistreerd in het Handelsregister onder nr. 59520418.

Wij verkopen met name kunstzinnige en verrassende interieuraccessoires, opvallende kleinmeubelen en cadeauartikelen behorende tot het hogere segment in zowel Nederland en het buitenland. Wij hebben veel ervaring in het veilig verpakken van kwetsbare artikelen en het verzenden van pallets voor bijvoorbeeld meubels en andere grote producten. De producten worden voor een deel betrokken van kunstenaars en kleine producenten waardoor het assortiment redelijk uniek en veelal handgemaakt is. Daarnaast voeren we een aantal collecties met kunstzinnige (cadeau)artikelen. design verlichting, bronzen naaktbeelden, museum gerelateerde artikelen en geurlampen.

Webshop en showroom

U kunt bij ons online bestellen maar ook in de showroom bestellen of kopen. Klik hier voor de openingstijden en het adres.

Versleutelde internetverbinding

Het invoeren van uw persoonlijke gegevens verloopt via een encryptie-methode, herkenbaar in uw internet-browser aan de URL en het slotje. Er is een ruim aantal aan beveiligde online betaalmogelijkheden naar het is tevens mogelijk om het factuurbedrag zelf over te schrijven, of om na validatie door Billink, achteraf te betalen.  

Bankinformatie

Bankrekeningnummer voor SEPA betalingen :NL21RABO 0145 0763 69 t.n.v. Decovista. Voor internationale overboekingen: Bank: Rabobank, BIC: NL21RABO / SWIFT: RABONL2U

Contactgegevens

  • Correspondentie: Golden Delicious 16, 6922 AS te Duiven.
  • E-mail: info@decovista.nl
  • Tel. +31 316 249759

Afhalen bestelde artikelen

Afhalen van vooraf betaalde artikelen diein voorraad zijn is mogelijk gedurende de vorengenoemde openingstijden bij onze showroom. Uitgezonderd zijn behang en stickers.

Bestelproces in het kort

Levertijden: bij elk product staat de actuele voorraad en een indicatie van de levertijd aangegeven. Uitgebreide informatie over naleveringsduur vind je in de sectie Levertijd, Verzenden, Retourneren. Voordat u een bestelling afrondt, kunt u vooraf de kosten voor verzending zien en eventuele bijkomende kosten voor een aantal betaalmethoden.

Gratis cadeau-service: bij hiervoor geschikte artikelen kunt u "cadeaupapier" selecteren. Dit is gratis.  We sluiten bij een afleveradres binnen Europa nooit een factuur bij. De factuur wordt altijd als bijlage bij de orderbevestiging per e-mail verzonden aan het factuuradres. De ontvanger kan wèl op de pakbon de afzender zien.

Afrekenen is op bijna op alle manieren mogelijk, echter niet onder rembours.
Wij geven 14 dagen bedenktijd op de meeste artikelen. De details en regels staan bij het hoofdstuk "Levertijd, Verzenden, Retourneren".

Volledige informatie: bij elke relevante stap binnen het bestelproces sturen we een bevestiging en bij verzending van een pakket sturen we de track- en tracecode als wij die doorkrijgen. Via de pakketdienst ontvangt u bovendien een bericht over de exacte leverdatum met een tijdspanne waarop het pakket wordt aangeboden.

Aanvullende informatie:

Direct contact : ons bedrijf is dagelijks telefonisch bereikbaar vanaf 10.00 uur. Als er bijzonderheden zijn met betrekking tot een bestelling nemen we altijd contact op. Ons kleine team is snel en vakkundig en doet er alles aan om de beste service te geven.

Eerlijke, niet-gemanipuleerde beoordelingen:

Het beoordelingsplatform Kiyoh (inmiddels overgenomen door DTG) publiceert ALLE door klanten gegeven beoordelingen, zonder selectie. Dit is in tegenstelling tot veel andere beoordelings-sites of gastenboeken volledig betrouwbaar. Bij onoplosbare geschillen kan de consument een beroep doen op Thuiswinkel Keurmerk.

Aangesloten bij:

  • Thuiswinkel Keurmerk
  • Kiyoh, onafhankelijke beoordelings-site van DTG (De Gouden Gids).
You are using a really old version of
Internet Explorer, click here to upgrade your browser.
x