Bedrijfsinformatie en bestelproces

Bedrijfsinformatie en bestelproces

Wij zijn een in Nederlands gevestigde galerie met online winkel, ingeschreven in het Handelsregister  onder nr. 59520418.  

Ons assortiment bestaat uit kunstzinnige en niet alledaagse interieurdecoraties, waaronder opvallende kleinmeubelen, verlichting en beelden. We werken onder meer samen met kunstenaars, kleine producenten of importeurs van bijzondere producten. Hierdoor tref je bij ons veel handgemaakte artikelen aan die je niet op elke straathoek kunt kopen.  Mooi hoeft niet altijd duur te zijn, daarom hebben we ook kunstige woonaccessoires voor de wat kleinere beurs. In de online shop kun je ze terugvinden in o.a. de museumcollectie, de Body Talk beelden, bij de sfeerbeelden etc. Gebruik bij elke categorie de schuifregelaars om je maximale prijs in te stellen en je ziet meteen welke artikelen aan je voorwaarden voldoen. In ons assortiment bevinden zich tal van breekbare artikelen en we zijn dan ook expert in het veilig verpakken van je aankoop en het uitkiezen van een geschikte pakketdienst of transportbedrijf. Koop je een meubelstuk of een bijzondere spiegel dan laten we deze op een pallet leveren of regelen we een andere goede oplossing. Een bezoek aan onze galerie/showroom is altijd een goed idee, omdat dit natuurlijk veel meer zegt dan een foto. We geven je graag onze persoonlijke aandacht en een lekkere kop koffie of thee. Vindt je iets wat je aanstaat en is het in voorraad, dan kun je je aankoop ook direct meenemen, of laten bezorgen.

Webshop en Galerie/Showroom
Via de webshop is het mogelijk om 24/7 bestellingen op te geven en af te rekenen. Via een geautomatiseerd systeem ontvangen klanten een bestel-bevestiging, factuur, betalingsbevestiging, een verzendbericht etc. Bij bijzonderheden nemen we zelf contact met je op.  
Ons kleine team ontvangt je graag in de galerie, maar spreek je komst wel van te voren af, zodat er iemand aanwezig is om je binnen te laten. In principe kun je dagelijks terecht tussen 11.00 en 18.00 uur. Via de online-shop kun je meteen zien of het artikel van je keuze in voorraad is. Als het eerst door ons besteld moet worden dan staat er met rode letters  'backorder' bij en in dat geval kunnen we je het artikel niet laten zien.  De galerie in Duiven (Gelderland) ligt vlak bij de afrit Duiven aan de A12 en het Van der Valk hotel.

Klik hier om actuele informatie te raadplegen over de bezoekmogelijkheden.  

Veilig online bestellen
Het invullen van je persoonlijke gegevens alsmede de betaling verloopt via een versleutelde verbinding, herkenbaar aan het slotje in de browserbalk (https). Doe je een grotere aankoop dan kun je met ons ook een aanbetaling afspreken. Wil je pas betalen nadat je bestelling is geleverd, dan kun je ook achteraf betalen met Billink, mits je door het validatieproces komt. Bij het onderdeel "betaalmethoden" vindt je daarover meer informatie.

Bankinformatie

  • Bankrekeningnummer voor SEPA betalingen:NL21RABO 0145 0763 69 t.n.v. Decovista. 
  • Internationale overboekingen: Bank: Rabobank, BIC: NL21RABO / SWIFT: RABONL2U

Contact en bezoek

  • Correspondentie- en retouradres: Decovista, Golden Delicious 16, 6922 AS te Duiven.
  • E-mail: info@decovista.nl
  • Telefoon: +31 (0)316 249759 van maandag t/m zondag van 10.00 uur tot 19.00 uur.  
  • Galerie en magazijn: Marketing 20 (industrieterrein Centerpoort-Noord), 6921 RE, Duiven (je komst altijd van te voren afspreken, zodat er iemand aanwezig kan zijn). 
Afhalen van bestelde artikelen
Afhalen van uit voorraad leverbare artikelen kan op afspraak. Uitgezonderd van afhalen zijn behang en behang- en decorstickers omdat we deze rechtstreeks laten bezorgen door de importeur.
 
Beschikbaarheid:
Bij ieder product staat de actuele voorraad aangegeven alsmede een indicatie van de levertijd. Meer informatie over de naleveringsduur is te vinden in de sectie Levertijd, Verzenden, Retourneren. Is deze informatie het niet duidelijk genoeg, neem dan contact met ons op.
 
Cadeau-service:
Je kunt je aankoop door ons zonder extra kosten in cadeaupapier laten verpakken. Dat geldt alleen voor normale pakketmaten. Vaak kun je een verpakkingskeuze bij het betreffende artikel selecteren. Als er geen keuze beschikbaar is dan kun je bij het opmerkingsveld dit alsnog aangeven. Wij sluiten nooit de factuur bij het pakket (deze ontvang je per e-mail), tenzij het pakket moet worden ingeklaard (zoals bij landen die buiten de EU-regeling vallen). De ontvanger krijgt dus alleen de pakbon te zien met het factuuradres. 

Bedenktijd
Wij geven 14 dagen bedenktijd op artikelen die niet vooraf zijn gezien (doorgaans de online-bestellingen). Verdere details staan bij het hoofdstuk "Levertijd, Verzenden, Retourneren".

Voortgang van je bestelling:
Bij elke bestelling ontvang je een bevestiging met als bijlage de factuur. Dat doen we per e-mail. Je krijgt ook meteen een betaalbevestiging als je betaling is gelukt en uiteraard een verzendbericht met track-trace informatie. Als wij ons niet aan de levertijden kunnen houden die we aangegeven hebben in het onderdeel Levertijd, Verzenden en Retourneren, dan nemen we contact met je op.
 
Aanvullende informatie:
Direct contact: Decovista is van maandag t/m zondag telefonisch bereikbaar. Van maandag t/m vrijdag van 10.00 uur tot 19.00 uur. Op zaterdag en zondag tussen 11.00 uur en 18.00 uur. 
 
Transparante, niet-gemanipuleerde beoordelingen:
Klanten die een online bestelling plaatsen krijgen na ontvangst van hun bestelling een uitnodiging tot het achterlaten van een beoordeling over de afhandeling van hun bestelling. Deze beoordeling wordt ongecensureerd gepubliceerd op het beoordelingsplatform van Kiyoh. Om de betrouwbaarheid van de beoordelingen te waarborgen worden door Kiyoh steekproeven uitgevoerd. Wij maken geen gebruik van manipuleerbare gastenboeken en zijn van mening dat alleen èchte klanten een realistisch beeld van ons kunnen geven. 
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
You are using a really old version of
Internet Explorer, click here to upgrade your browser.
x